سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلویزیون فیلیپس

تلویزیون های فیلیپس که بیشتر شامل تولیدات کشورهای اروپایی است درای کیفیت تصاویر بالای می باشد . سازنده های تلویزیون فیلیپس که کشور لهستان و هلند می باشد اما در بعضی مدل ها مونتاژ کننده قطعات تلویزیون فیلیپس کشور چین است . تلویزیون های فیلیپس دارای سری بندی و حروف است بدین گونه که حرف u که از کلمه ultra hd گرفته شده دلالت بر الترا چ دی یا فورکی بودن تلویزیونمی کند. سیستم عامل تلویزیون های فیلیپس مبنی بر اندروید است و معمولا اپدیت این سیستم عامل بعد از ارائه نسخه های جدید آن را می توان هم به صورت دستس و هم اتوماتیک انجام داد . سری بندیتلویزیون فیلیپس سه حرفی و با حرف p می شود . حرف وسط هم بر کیفیت تصویر اشاره دارد و حرف اخری هم معولا کشور سازنده را مشخص می کند . حرف T یعنی این سری در کشور چین مونتاژ شده و حرف S که کشور سازنده معمولا هلند است را نشان می دهد. قیمت تلویزیون فیلیپس بالاتر از تلویزیون های ال جی و سامسونگ است و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیاری از لوازم صوتی و تصویری و کالای دیجیتال هم چون تلویزیون را ارائه داده که با مراجعه به ان جا می توانید انتخابی مناسب و مقرون به صرفه را داشته باشید. در تولید تلویزیون ، فیلیپس از برند های خوش نام و اوازه است که تلویزیون های ان امکانات بسیار زیادی دارند و از ظاهری جداب و شیک برخوردار می باشند. بسیاری از برند ها با تجربه ی چندین ساله ی خود توانستند بهترین مدل های موجود در بازار را به خود اختصاص دهند. فیلیپس از این برند های خاص می باشد که با پیشرفت دنیای تکنولوژی همواره مدل هایی مدرن با امکانات ویژه ای را روانه ی بازار می نماید. فیلیپس در این اواخر تلویزیون های هوشمند را به تولید رسانده که علاوه بر محتواهای معمولی سرویس های اینترنتی را به نمایش خواهند گذاشت و می توانند به مرکز سرگرمی در خانه ی شما تبدیل شوند.

یکی از برجسته ترین و بارزترین ویژگی های ظاهری تلویزیون های فیلیپس تکنولوژی امبی لایت « Ambilight » است. البته قابلیت هایی هم چون فناوری « OLED » و کیفیت تصویر 4K نیز از مشخصات فنی تلویزیون می باشند که ان را به تلویزیونی مدرن و خواستنی تبدیل کرده اند. تلویزیون های فیلیپس در رده قیمت متفاوت عرضه می شوند و شما می توانید مدلی با کیفیت را در قیمت مناسب خریداری کنید. در شاخه ی تلویزیون فیلیپس انواع تلویزیون های فیلیپس با کیفیت های متفاوت و مدلهای مختلف قرار داده شده و نقد و بررسی های لازم صورت گرفته و مشخصات فنی تلویزیون نیز درج شده است، تا شما بتوانید با خیال راحت تلویزیون مورد نظر خود را خریداری کنید. با خرید تلویزیون از فروشگاه اینترنتی پولوتک از امکاناتی مانند 7 روز مهلت تست، تحویل سریع و ایمن، پرداخت درب منزل و تست قبل از تسویه حساب بهره مند شوید.

تلویزیون فیلیپس