سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ

قیمت تلویزیون ال جی 49 اینچ

قیمت تلویزیون ال جی 49اینچ _ اگر قصد خرید تلویزیون ال جی 49 اینچ را دارید، حتما صفحات وب را از صفحه ی اول تا …زر و رو کرده اید، در این بررسی که انجام دادید متوجه شدید که تلویزیون ال جی  از پرطرفدارترین تلویزیون ها می باشد و به جرات می توان گفت که بیشتر از نصب بازار را در اختیار خود قرار داده است. این مطلب در تاریخ اردیبهشت ماه 1398 بروزرسانی شده و قصد داریم برای اینکه راحت تر بتوانید خرید کنید، تمام تلویزیون های ال جی 49 اینچ اعم از تلویزیون 4K و  تلویزیون فول اچ دی، تلویزیون اسمارت و تلویزیون معمولی از برند ال جی lg را با شما بررسی کنیم. از ویژگی ها و اصطلاحات معروف تلویزیون ال جی چند مورد را با هم مرور می کنیم تا نقد و بررسی محصولات قابل هضم تر باشد.

تلویزیون ال جی 49lv300

تلویزیون ال جی مدل 49lv300 دارای نمایشگر تخت 49 اینچی می باشد و در ساخت پنل آن از فناوری ال ای دی ledDirect LED بهره گرفته شده است. کیفیت تصوییر در نظر گرفته شده برای این تلویزیون 49 اینچ، فول اچ دی می باشد و تصاویر بر روی نمایشگر با رزولوشن 1080×1920 پیکسل پخش می شوند. سیستم صوتی این تلویزیون دو کاناله بوده و دارای قدرت خروجی 10 وات است. از قابلیت های تلویزیون نامبرده می توان به حالت هتل Hotel Mode اشاره کرد، برای کنترل کانال و تنظیم سطح صدای همه ی تلویزیون های هتل و جلوگیری از اعمال تغییرات توسط مهمان تعبیه شده است.

 

تلویزیون ال جی 49UJ630V

تلویزیون ال جی 49 اینچ uj630v تلویزیونی ال ای دی بوده و از کیفیت تصویر 4k پشتیبانی می کند. فناوری Colour Master Engine برای ارتقا دادن کیفیت تصویر و شدت رنگ و فناوری HDR برای افزایش دادن نسبت روشنایی و شدت رنگ تصویر، قابلیت ارتقا دهنده ی کیفیت Resolution Upscaler برای افزایش کیفیت محتوای بی کیفیت و …در این تلویزیون کیفیت تصویری قابل قبول ارئه می دهند. سیستم صوتی دو کاناله با توان صوتی 20 وات صدایی قدرتمند و با کیفیت را به گوش می رساند.

تلویزیون ال جی 49UJ651V

تلویزیون ال جی uj651v تلویزیونی 49 اینچی با نوع صفحه نمایش ال ای دی led بوده که از نوع صفحه نمایش تخت بهره می برد. کیفیت تصویر تلویزیون ال جی فورکی 4k بوده و تصاویر را با رزولوشن 2160×3840 پیکسل نمایش می دهد. سیستم عامل به کار رفته در این تلویزیون webos نسخه ی 3.5 می باشد. امکانات هوشمند تلویزیون ال جی شامل مرورگر وب و فروشگاه محتوای گوگل می شود. قابلیت های اشتراک گذاری هوشمند مانند میراکست و WiDi را دارد.