سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلویزیون سامسونگ 65RU7300

خرید و قیمت تلویزیون سامسونگ 65RU7300

 

SAMSUNG نامی اشنا برای همه ی خریدارن و کاربران دنیای صوتی و تصویری است که در حال حاضر در زمره ی پرفروش ترین ها قرار می گیرد. تلویزیون که یک یاز وسایل جدا نشدنی در هر خانه ای است به یک وسیله ی دیجیتالی محبوب در همه ی جهان تبدیل شده است، از این رو تلویزیون سامسونگ بخش قوی از تولیدات شامسونگ را تشکیل می دهد. تلویزیونی که امروز می خواهیم آن را بررسی کینم، تلویزیون سامسونگ 65RU7300 می باشد. این تلویزیون که در سال 2019 تولید شده است، از نظر امکانات و قابلیت هایش هم حرفه ای و جدید است و هر آنچه فناوری و قابلیت تازه نفش است در خود دارد.

 قابلیت Auto Depth Enhancer است. این فناوری با تشخیص لایه ی اصلی و از لایه ی پس زمینه ی تصویر کار می کند تا نسبت کنتراست در بین تصویر اصلی و تصویر پس زمینه افزایش یابد و تصویر اصلی با کیفیت و دقت بسیار بیشتری پخش شود و حتی باعث برجسته تر کردن تصویر اصلی می شود حس سه بعدی بودن را به بیننده القا می کند. 

گفتنی است که تلویزیون های سامسونگ از سال 2017 به بعد دارای قابلیتی به نام TV Sound to Mobile می باشند. این قابلیت تلویزیون و موبایل را به وصل می کند تا صدای موبایل بر روی تلویزیون پخش شود.

تلویزیون منحنی سامسونگ 65RU7300 تلویزیونی هوشمند است و مبتنی بر سیستم عامل اختصاصی سامسونگ یعنی سیستم عامل تایزن TIZEN است.  سامسونگ از این سیستم عامل در تلویزیون های هوشمند و گجت های پوشیدنی خود بهره گرفته است. تلویزیون منحنی سامسونگ نیز یکی از اهمین محصولات هوشمند مبتنی بر سیستم عامل تایزن است. تلویزیون سامسونگ 65 اینچ دارای قیمت خرید مناسبی است و ارزش خرید بالایی دارد.