سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کولر گازی جنرال

کولر گازی جنرال

کولرگازی جنرال General که موتور آن توسط شرکت تایلندی توشیبا تولید و در چین مونتاژ می شود دارای رده انرژی B  می باشد. کولرهای گازی جنرال از نظر قیمت و هزینه یکی از کولرهای ارزان قیمت بازار می باشد و به همین خاطر دارای فروش بیشتری است . کولرگازی جنرال به سفارش شرکت شکار تولید میگردند. این کولرها به طرح لبخندی  و استیل معروف هستند . همچنین  کولرهای دیگری با نام جنرال اما با پسوند و پیشوند های دیگری در بازار موجود است که از نظر قدرت و کیفیتی نسبت به کولرگازی جنرال در رده های پایین تری هستند .

کولرگازی جنرال دارای انواع کولرهای  ایستاده و دیواری یا اسپلیت می باشد. مصرف این نوع کولر ها نسبت به دیگر مارک های دیگر در رده B قرار دارد . کولر گازی جنرال در ظرفیت های بالاتر از 36 هزار بی تی یو معمولا با نام سوپر جنرال شناخته می شود .در بخش گرمایش آن معمولا ظرفیت آن یکم بیشتر از سرمایش آن می باشد . در بازار های موجود در ایران معمولا کولرگازی جنرال با نام های دیگری مانند کولر گازی دی جنرال , جنرال گلد , جنرال چالوس و غیره شناخته می شود . 

کولر گازی جنرال با بیشترین فروش در جایگاه اول فروش کولرها قرار دارد . ظرفیت های تولیدی  : کولر گازی 12000 جنرال , کولر گازی 18 هزار جنرال , کولر گازی 24 هزار جنرال, کولر گازی 30 هزار جنرال و کولر گازی 36 هزار جنرال 

 

کولر گازی جنرال